Hazai és nemzetközi zsűri előtt a LIGA reklámfilmje

A LIGA Szakszervezetek reklámkampánya a „Hipnózis” nevű szakmai versenyen 2 kategóriában is döntőbe került, míg a Prágai Nemzetközi Reklám Fesztiválon 16 magyar alkotás között került shortlistre.

110-hipnozis2014.pngA Hipnózis Kreatív Reklámverseny Magyarország egyik legrégebbi reklámmegmérettetése, amely 1996 óta minden évben megrendezésre kerül. Kiváló nemzetközi szaktekintélyek alkotják a zsűrit, melynek tagjai nem ismerik személyesen az alkotókat, így mindennemű személyes elfogultság nélkül teszik le voksukat. Ebben az évben a LIGA „munkahelyi mocsok” elnevezésű kampánya két kategóriában is a döntőbe került, a televíziós reklámfilmek és az integrált kampányok között jutott a legjobbak közé. A verseny részletei és a döntő eredményei a www.kreativ.hu szakmai portálon olvashatóak.

110-PIAF_logo.png

S bár a LIGA Szakszervezetek a Hipnózison díjat nem hozott el, további megtiszteltetést jelent, hogy bekerült a társadalmi célú reklámok kategóriájában azon 16 magyar mű közé, melyek a Prágában megrendezésre kerülő Prague International Advertising Festival - azaz PIAF - reklámfesztiválon hazánkat képviseli. A fesztivál május 19-21.-e között zajlik, így a versenyzés folytatódik, drukkoljunk együtt ügynökségi partnereinkkel - Urban Communications és White Rabbit Entertainment - a LIGA reklámkampány sikeréért!