Megújult a LIGA Szakszervezetek honlapja

A LIGA Szakszervezetek május elsején bejelentett kommunikációs kampányának részeként június 1-vel megújult a szervezet honlapja.

Megújult a LIGA Szakszervezetek honlapja

A honlap fejlesztésének célja volt, hogy minden eszközről jól olvashatóan, szellősen jelenjenek meg a tartalmak és minden szakszervezeti tag, illetve munkavállaló könnyen és gyorsan megtalálja azokat az érdekvédelmi, vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódó információkat, amelyek fontosak a munkájához, vagy éppen a tagkártyával elérhető kedvezmények igénybevételéhez.

A fejlesztők és a honlap szerkesztői a jövőben is gondot fordítanak arra, hogy naprakész információk, hírek és szakmai anyagok is felkerüljenek a felületre.

Az új honlap részben animált, vagyis az egér mozgatásakor kismértékben változik a felület megjelenése. A régi honlap menüsora és logikája megmaradt, de a lenyíló ablakok több almenüt is láttatnak, a háttérben maradó, de egységes színkódok pedig jelzik a látogató helyzetét egy-egy hírcsokorban. A látogatókat három fő hír fogadja, valamint a négy kiemelt közlendőből álló blokk, ezt követik az események felsorolásai és a hírek különböző kategóriái.

Az új felület lehetővé teszi azt is, hogy könnyebben érjék el az érdeklődők a szervezet tisztségviselőit, munkatársait és regionális referenseit is, valamint könnyebben tájékozódjanak azokról az irodákról, ahol érdekvédelmi segítséget kaphatnak.

A honlapon részletesen kereshetőek az utóbbi bő évtized érdekvédelmi ülései, az NGTT, a VKF és az OKÉT ülései, a LIGA Szakszervezetek álláspontjai. Külön blokk foglalkozik a tagszervezeti, a nemzetközi hírekkel vagy éppen a munkavédelmi témákkal.

A honlap belső felülete, kereső motorja is megújult, lehetővé téve, hogy változatosabb elrendezéssel, de kifelé egységesebb képpel jelenjen meg a tartalom.

A honlap a visszajelzések alapján tovább fejlődik, nemsokára a belső felület, ahová a tagkártya számával lehet belépni, illetve egy szakszervezeti kvíz is elérhetővé válik.

A szervezet május elseje kapcsán indított kommunikációs kampánya eddig több tízezer emberhez jutott el. A már közzétett négy ismeretterjesztő kisfilm után június végén további két videóval zárja a kampányt a LIGA Szakszervezetek, dióhéjban összefoglalva mindazt, amit a szervezet a szakszervezetek szerepéről, feladatáról, lehetőségeiről gondol.